"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

czwartek, 23 czerwca 2011

Tej nocy śniłem, że ktoś mnie kocha

Tej nocy śniłem, że ktoś mnie kocha -
Żadnej nadziei i krzywda żadna
Ot, jeszcze jeden fałszywy alarm

Tej nocy czułem czyjeś ramiona -
Żadnej nadziei i krzywda żadna
Ot, jeszcze jeden fałszywy alarm

Powiedz mi tylko, jak długo jeszcze
Zanim ostatni alarm nadejdzie
I powiedz tylko, jak długo jeszcze
Zanim właściwy jeden to będzie

Wiem, że to cząstka długiej historii
Lecz ta historia nie chce się skończyć
Wiem, że to cząstka długiej historii
Lecz ta historia nie chce się skończyć
Nie chce się skończyć i wciąż się toczy
I wciąż się toczy ...

2011
swobodny przekład z: The Smiths

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz