"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

piątek, 1 kwietnia 2011

Płatny zabójca

Wiem kim jesteś i gdzie bywasz
Mam twój los w zasięgu ręki
Wiem, że jesteś nieszczęśliwa
Znam marzenia, myśli, lęki

Patrzę co dzień w twoje oczy
Choć nie możesz wiedzieć o tym
Wiem co lubisz i gdy w nocy
W sny uciekniesz - poznam o czym

Wciąż się wkradam w serce twoje
Czytam wszystko co napiszesz
Kiedy grasz i nucisz sobie
Tylko ja cię mogę słyszeć

Zaufałaś złej osobie
Dałaś wydrzeć sobie wszystko
Już obmyślam co ci zrobię
Gdy się znajdę ciebie blisko

Wkrótce skończy się cierpienie
Znajdą martwą cię o świcie
Sama dałaś mi zlecenie
Zapłaciłaś własnym życiem

2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz