"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

środa, 13 kwietnia 2011

Bohaterowie

Ja - królem mogę być
Królową będziesz ty
Chociaż nic ich nie przepędzi
To możemy raz zwyciężyć
Bohaterami
Być w dniu tym jednym

I ty podła możesz być
A ja - na okrągło pić
Bo się kochamy -
Fakty są takie
My się kochamy -
Tyle w temacie

Choć nas się nie da
Razem utrzymać
Spędźmy dzień jeden
W skradzionych chwilach
Na wieków wieki
Bohaterowie
Tak, być możemy
Co na to powiesz?

Chciałbym, abyś mogła pływać
Jak delfiny w mórz głębinach
Choć nas się nie da
Razem utrzymać
Wygrać możemy
Na wieków wieki
Bohaterowie
W dniu tylko jednym

Zapamiętałem
Nas przy tej ścianie
Oni strzelali
Ponad głowami
Ja całowałem
Ciebie jak gdyby
Nie mogło stać się
Złego nam nigdy
Oni zostali
Okryci wstydem
Wygrać możemy
Wiem, że wygramy
Na wieków wieki
Bohaterami
W dniu tylko jednym
Byśmy się stali

Niczym jesteśmy
I tak zostanie
Może kłamiemy
Więc nie ustawaj
Stać się możemy
Bezpieczni bardziej
W dniu tylko jednym
Bohaterami

2011
tłumaczenie z: David Bowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz