"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

piątek, 20 maja 2011

Żar ♫

Na niebie błękit resztki bieli zmył
Powietrze ani drgnie
Słońce w zenicie nie żałuje sił
Płomienie ziemi śle
Spękana bryła wnętrzem pustych żył
O litość błaga deszcz
Osiada w ustach wyprażony pył
Palący biorę wdech

Na sztywnych rzęsach solą osiadł pot
Ostatni umilkł ptak
Nad martwą ziemią rozpoczynam lot
Wolno i nisko tak

Wiem już, wiem, że lecę
Tak! Czuję to, wrócić nie chcę
O, tak, wiem, że lecę
Czuję i wrócić nie chcę

Wszędzie wkrąg widzę śmierć
Wszystko w proch zmienia się
W oczach schnie słona łza
Co mi tam - niech skona świat
Wracam tam ...
Wracam tam, gdzie bym chciał

Po wszelkim bólu ginie w sercu ślad
Usycha w skrzepach krwi
Zostawiam w tyle, co dręczyło tak -
Zaczynam wreszcie żyć
W od świadomości oderwania stan
Bezwiednie wkradam się
Zostać po świecie może kurzu mgła
Gdy poprzez niebyt brnę

Gwiazdo zniszczenia, wyrwij wilgoć z wód
Niech parą niesie mnie
By się cofnięcia czasu ziścił cud
W twój promień zmieniam się

Wreszcie jest jak ... Wreszcie jest jak chcę...
Proszę cię... Proszę, zostać tu chciej!
O, tak, jestem sam, sam ...
O, tak, skazę tę wciąż mam

W podróż życia,
W podróż śmierci ze mną wybierz się
O, tak!
Wybierz ze mną się ...

2011
inspiracja: Led Zeppelin
♫ na melodię: Kashmir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz