"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

czwartek, 10 marca 2011

Zmieniłem się w kamień

Gdy się wczoraj urodziłem
Troski były stąd o mile
Już nie dzwonią przyjaciele ...
Wszystko wtedy lepsze było
Wciąż pamiętam czas, gdy przyszłość
Była dla mnie jasnym celem

Więc się w kamień zamieniłem
Gdy poznawać już umiałem
Teraz w samotności żyję
Odkąd się zmieniłem w kamień

Przeminęło mi dni wiele
Na celebrze słońca w niebie
Wciąż pomocnej dłoni nie mam ...
Że przyjaciół znam, myślałem
Dzisiaj mam odmienne zdanie
Widzę prawdę o nich teraz ...

Więc się w kamień zamieniłem
Gdy poznawać już umiałem
Teraz w samotności żyję
Odkąd się zmieniłem w kamień

Gdy się wczoraj urodziłem
Troski były stąd o mile ...

2011
tłumaczenie z: Budgie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz