"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

środa, 9 marca 2011

Dół

Kiedy jest mi źle
Kiedy lecę w dół
Myślę sobie że
Jesteś ze mną tu

Że gdzie indziej jestem
W całkiem inny czas
Co było nie będzie
Nie ma nic prócz nas

Mówić nic nie muszę
Czujesz to co ja
Bez słów mnie rozumiesz
Nie mam się co bać

Wiem że mnie nie skrzywdzisz
Nie odwrócisz się
Chociaż jestem inny
Wiesz że kocham cię

Tylko tobie ufam
Nie zawiodę się
Kiedy przy mnie czuwasz
Nie znam smaku łez

Nie wiesz czym jest kłamstwo
I nie zdradzisz mnie
Taką doskonałą
Wymyśliłem cię

Los wśród tylu kobiet
Nie dał szczęścia mi
Więc wmówiłem sobie
Że dasz mi je ty

Kiedy jest mi źle
Kiedy lecę w dół
Oczy pełne łez
Bo sam jestem tu ...

2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz