"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

niedziela, 27 marca 2011

Moody Blues dla ubogich ♫

W każdą noc, gdy tęskniłem
W niekończącą się noc
Chciałem być z przyjacielem
I wołałem cię w głos

Piękno blasku w twych oczach
Dawno nie dla mnie jest
Prawdą jest, że cię kocham
Nic mi więcej już rzec

Bo cię pragnę
Potrzebuję
Kocham ciebie

Kiedy patrzę przez okno
Tam, gdzie został twój ślad
Wiem - nie mogę iść z tobą
Ciemnym widzę ten świat

Przyjaciołom nie wierzę
Chociaż ty bronisz ich
Choć chcą serca rozdzielić
Koniec nasz musi być

Bo cię pragnę
Potrzebuję
Kocham ciebie

2011
♫ tłumaczenie z: Barclay James Harvest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz