"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

niedziela, 24 grudnia 2017

nie przychodź

zostań zimy tej u siebie -
kto by chciał się tutaj rodzić?
woli nawet zostać w niebie
śnieg niż spaść by po nim chodzić

po co bielą to maskować
co i tak wylezie na wierzch
kto raz zbawić świat próbował
więcej nie chce już się zawieść

tu doprawdy nie ma czego
szukać dziecko i nie zmieni
nic ta szopka bo się złego
dzieje dużo zbyt na Ziemi

ja choć tutaj wychowany
sam bym precz stąd poszedł może
ale wiem że wszelkie zmiany
tym się kończą że jest gorzej

wiesz że w czasie tych narodzeń
kiedy tyle szopek wokół
boli bardziej mnie niż co dzień
wstyd mi w środku gdzieś głęboko

2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz