"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

sobota, 23 grudnia 2017

don't mention love

chodź - zapomnimy wszystko przez chwilę
pozostawimy za drzwiami świat
zaczarujemy by było milej
a potem może trafić nas szlag
oddaj mi wszystko co jest ci dane
wszystko za wszystko i nic za nic
i tak dać tego nie jesteś w stanie
bez czego nie chcę a muszę żyć
zrobię dla ciebie czego zapragniesz
fantazji moich spełnieniem bądź
niech za to zgniję w piekle gdzieś na dnie
lecz wpierw chcę nieba przez chwilę tknąć
poudawajmy że to jest szczęście
tutaj i teraz wystarczysz ty
nim pamięć wróci i boleć będzie
i wciąż powracać cholerny wstyd
o tak - masz rację - szalony jestem
lecz jaki cnota przynosi zysk
kiedy się kończy czystym szaleństwem?
więc na szaleństwa pozwól mi błysk
ludzie bezwzględni biorą garściami
dostają więcej niż mógłbym chcieć
ten raz skradnijmy coś sobie sami
choćby finałem była nam śmierć

2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz