"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

„Okręt mój płynie dalej – pod prąd,

Serce, choć popękane, bić chce,

Nie ma cię i nie było – jest noc,

Nie ma mnie i nie było – jest dzień”

parafraza: KAT

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Samotny dzień

Dzień tak samotny
Zstąpił dziś na mnie
Że być już podły
Nie może bardziej
Dni takie winny
Być zakazane
Bo koniec nigdy
Ich nie nastaje

I nie wiem tego
Jak dzień zwyciężyć
Z życia całego
Najsamotniejszy

Dni tak samotne
Być nie powinny
Czuć się podobnie
Nie chcę już nigdy

Jeśli odejdziesz
Chcę z tobą odejść
Gdy śmierć cię weźmie
Żyć też nie mogę
Dłoń moją weźmiesz
I odejdziemy
W najsamotniejszej
Chwili na ziemi

Dzień tak samotny
Dziś mnie ogarnął
W tym tylko dobry
Że jest już za mną

2013
swobodne tłumaczenie z: System Of A Down

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz